Wednesday, March 9, 2011

minggu exam !


exam !!
tak suka gila tahu ?
first , kena baca buku sampai ngantuk .
second , kena hafal .
perghh ! memang tak kan masuk otak lahh kan .
lagi lagi sejarah .
memang tak suka .
sejarah menempah kegagalan jew . haha :D
sengal gila aku neyh .
tapi spm kalau bole dapat c lahh .
insyaALLAH (:
eso science and perdagangan .
huh ! lagi lahh .
menghafal jew lahh keja aku .
malam neyh tuition pula .
bila tah aku nak study .
aiyoo ! tolong !! haha :D
kalau bole cepat cepat lahh habis exam .
nak cuti , nak cuti !
tapi ..
cuti banyak homework lahh .
pape tah cikgu neyh .
dia pegi holiday , kita dok hadap buku 24 jam --'
haish ! bole stress aku .
haha . kutuk pula aku neyh .
maaf cikgu . janji buad lagi .
hoho :o
okay lahh . bosan kot update blog .
tak ada ape story .
hee , okay .byebye ^^

No comments:

Post a Comment